اردبیل میهمان ، مسافران شد
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

اردبیل میهمان ، مسافران شد

اردبیل - ارتاویل نیوز- سیل مسافران تابستانی باعث شد تا بسیاری از مناطق گردشگری استان اردبیل روز سه شنبه مملو از گردشگر شده وهمه چیز در تسلط و در اختیار آنها قرار گیرد.

 

به گزارش ارتاویل نیوز، تعداد گردشگران در شهر سرعین مهمترین منطقه گردشگری استان اردبیل به بیش از دهها هزار نفر و دهها برابر بیش از جمعیت خود رسیده و به جز هتل ها ، میهمانسراها ، مدارس ، منازل استیجاری خیابان ها و معابر این شهر نیز مملو از مسافر شده و به اردوگاهی با هزاران چادر تبدیل شود.

در حالی که ظرفیت تمامی هتل ها و میهمانپذیرهای شهرستان های گردشگرپذیر استان اردبیل تکمیل شده و در معابر نیز برای برپا کردن چادر جایی نمانده است ، انبوه مسافران همچنان در حال ورود به این استان هستند.

گزارش های خبرنگاران ایرنا ،از ورودی های استان از سمت استان گیلان و آذربایجان شرقی حاکیست که ترافیک نسبتا سنگینی بر جاده ها حاکم می باشد.

فرماندهان پلیس راه اردبیل می گویند که ماموران پلیس در جاده ها مستقر بوده وبر روند تردد خودروها نظارت دارند.

بیشترین مسافران تابستانی استان اردبیل هم اکنون در شهرستان های سرعین ، اردبیل ، نیر ، مین ، مشگین شهر و خلخال مستقر بوده و همچنان به تعداد آنها افزوده می شود .

به گفته سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ، 214 مرکز اقامتی در استان برای استقبال از مسافران تدارک دیده بود.

قادر تقی زاده افزود : از این تعداد 28 مورد هتل ، 81 مورد هتل آپارتمان ، 100 مورد میهمانپذیر ، سه کمپینگ و دو مورد پانسیون می باشند.

او گفت : سه درصد هتل ها ، 14درصد هتل آپارتمان ها و هشت درصد مهمانپذیرهای کشور در استان اردبیل قرار دارند و این استان هفت درصد مراکز اقامتی و شش درصد تخت اقامتی را به خود اختصاص داده است.

فرماندار اردبیل نیز پیشتر گفته بود که تمام ارگانها و اداره های خدماتی در اردبیل آماده استقبال از مسافران می باشند.

به گفته جواد زنجانی ، به جز هتل ها و میهمانپذیرها آموزش و پرورش نیز با 54 مدرسه و 531 کلاس برای اسکان فرهنگیان و دیگرمسافران آماده پذیرایی شده است .

وی بر نصب علایم راهنمای مسافران در مکانهای مناسب تاکید و اظهار کرد : هفت پارک بزرگ اردبیل با هماهنگی شهرداری و عوامل انتظامی آماده پذیرایی از میهمانان می باشند.

وی همچنین از تور رایگان گردشگری با همکاری اداره های ذیربط و شهرداری اردبیل خبر داد و افزود : در کنار هماهنگی و همکاری دستگاههای مسوول در رابطه با گردشگری و خدمات رسانی مناسب به مردم ، گشت های بازرسی از طرف سازمان صنعت ، معدن و تجارت و گشت های بهداشتی از طرف بهداشت شهرستان در این ایام تشدید می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ چهار شنبه 8 مرداد 1393برچسب:, ] [ 1:7 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 114886
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1